18 nov. 2010

dags att rora pa sig!

hade en bra dag igar med anjunamarknaden och sjukt god grekisk middag i vagator! dock ganska brand och trott efter dagen som var. lagg pa lite vatskebrist ocksa. var hyffsat trotta nar vi antligen tagit oss hem till arambol igen. skont att vila en dag fran solen! idag har vi dock legat under parasollen som duktiga solbadare. drar ned till palolem imorgon, och det blir nog med lokalbuss for att halla kostnaderna nere, blir intressant! som vanligt. men bara tre byten med buss... tar lite langre tid, men taxin ar fan dyyyyyr. tycker att erica kan sluta klaga sa mycket och kanske dra sig ned till goa istallet! hitta en sista minuten ffs!

ska forsoka lasa upp telefonen idag, men jag har inga forhoppningar. da kanske man iaf kan forsoka skicka lite sms. jag tycker anda att jag ar bra pa att uppdatera bloggen! kul att se att du hittat hit karna, och att du tar in mina hyllningsord om indien! tyvarr, adde, inga bildbevis.

amanda! om du last alla inlagg sa hade du vetat att det ar fortfarande ett hjarteland for mig, trots skiten och oljuden. har i goa ar det dock slappt, som vanligt. nasta vanda foljer du med saklart, for dina fingerpengar.
ikvall blir det pizza och film, kanns bra! kommer nog vara slitna efter att badande. och nu ar jag hungrig. hoppas ni har det bra allihopa och vi hors snart igen. kramis.

2 kommentarer:

  1. Hmm, alltid aningen skygga för att fångas på bild.

    SvaraRadera
  2. Iiih! Blir aspeppad när jag läser här! Hör som sagt av mig när jag är på plats i indien :D ta hand om dig där borta tills dess! / kussestina

    SvaraRadera